Dolga tradicija podjetja Plastik SI d.o.o. se je začela leta 1959 s podjetjem za proizvodnjo kovinskih izdelkov ŽICA. Ta se je leta 1966 preimenovala v ITEK (Industrija transportne embalaže Kanal) in se s tem preusmerila v proizvodnjo transportne embalaže. Veliko prelomnico je pomenila izdelava prve plastične košare za pivo, in sicer februarja 1967, ko se je začela proizvodnja brizgane plastične embalaže.

Danes je Plastik SI d.o.o. vodilni izdelovalec plastične embalaže za industrijske izdelke v Sloveniji. Podjetje nadaljuje 60-letno tradicijo, optimizira proizvodnjo, jo nadgrajuje z novimi tehnologijami ter proizvodnimi tehnikami in pristopi. Od leta 2016 je Plastik SI d.o.o. član skupine JUB.

Podjetje uporablja dve vrsti tehnologije v proizvodnji plastične embalaže. S tehnologijo pihanja izdeluje izdelke kot so: ročke, ročke za rezervno gorivo, plastenke, sodi. S tehnologijo brizganja izdeluje različne vrste veder (ovalna, pravokotna, cilindrična, okrogla), zaboje, večnamenske posode, posode za odpadke, plastične košare.

V proizvodnem procesu izdelave veder (tehnologija brizganja) nam tehnologija omogoča lepljenje IML nalepk na proizvode.  IML tehnologija (IN MOLD LABELING) je tehnologija brizganja z avtomatskim vstavljanjem etiket v orodje za brizganje. Ker je etiketa natisnjena na enak material, kot ga uporabljamo za izdelavo veder, se zmanjša negativni vpliv na okolje, saj se tako omogoči enostavna reciklaža.

Vizija

Vizija podjetja Plastik SI je ohraniti vodilno vlogo v proizvodnji plastične embalaže za industrijske izdelke v Sloveniji ter postati prepoznan razvojni dobavitelj plastičnih izdelkov v Evropi.

Poslanstvo

Temeljno poslanstvo podjetja Plastik SI je proizvodnja kakovostnih, varnih, uporabnih, privlačnih ter okolju prijaznih plastičnih izdelkov, hkrati pa zagotavljanje celovitih rešitev kupcem, ki so usmerjene  v racionalno uporabnost izdelkov ter posledično k odgovornosti do okolja.

Vrednote

Vrednote v podjetju Plastik SI so: strast do zmage, timsko delo, proaktivnost, zadovoljevanje potreb in želja kupcev, odgovornost, poštenost in spoštovanje do sodelavcev in kupcev ter inovativnost in kreativnost na področju proizvodnje ter prodaje.